تمدید مهلت ثبت نام در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر
نوشته شده توسط : سهیل

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش پرورش از تمدید مهلت ثبت نام در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر تا 12 دی ماه خبر داد.

به گزارش تیزلند، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی رمضانی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس در برخی از شهرها به علت آلودگی هوا و همچنین درخواست استان‌ها و به‌منظور فراهم کردن شرایط و زمان مناسب برای خلق آثار ارزشمندتر، زمان ثبت‌نام دانش آموزان و معلمان تا پایان روز پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال جاری تمدیدشده است.

وی افزود: انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی به شکل مطلوب برای دانش آموزان و معلمان هنرمند سراسر کشور توسط ادارات کل استان‌ها انجام شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این فراخوان از طریق سامانه همگام انجام می‌شود و دانش آموزان و معلمان می‌توانند با مراجعه به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir برای ثبت‌نام در این فراخوان اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش پرورش بابیان اینکه موضوع بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری «مدرسه شاد دلپذیر و پرنشاط» است، گفت: دانش آموزان سراسر کشور در 20 رشته و گرایش مختلف و فرهنگیان نیز در 16 رشته و گرایش می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.





:: برچسب‌ها: پرسش مهر , همگام , بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر , آلودگی هوا , وزارت آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: